Η ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΑΙΖΟΝ

Alonissos_Beach

Σημαντικά βήματα πραγματοποιήθηκαν για τον σχεδιασμό της Τουριστικής προβολής του Δήμου Αλοννήσου για την περίοδο 2011-2012. Την προηγούμενη Τετάρτη (30.11.2011), οι εκπρόσωποι της MTC GROUP, στο πλαίσιο της συνεργασίας της εταιρίας συμβούλων τουρισμού με το Δήμο Αλοννήσου, πρότειναν στα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής και τους επαγγελματίες του νησιού τις βάσεις σχεδίου στρατηγικής. Με την εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων μάρκετινγκ, έγινε αποτύπωση και αξιολόγηση του τουριστικού προϊόντος, ενώ επισημανθήκαν οι τακτικές που θα διέπουν την προβολή του προορισμού.

Στην αναλυτική παρουσίαση, έγινε, επίσης, σύντομος απολογισμός των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν μέχρι σήμερα και αφορούσαν, ενδεικτικά, στην προσέλκυση ξένων δημοσιογράφων, την οργάνωση εκθεσιακών συμμετοχών που οδήγησαν σε στοχευμένες επαφές με τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού και τη λειτουργία Γραφείου Τύπου σε Ελλάδα και Ιταλία που προκάλεσε έντονη δημοσιότητα. Έπειτα από δημιουργική ανταλλαγή απόψεων, προσδιορίστηκαν οι στόχοι και οι αγορές ενδιαφέροντος που θα καθορίσουν τα επόμενα βήματα.

«Δεν ονειροπολούμε. Στην εποχή της διεθνούς ύφεσης και ανασφάλειας, η αποστολή του Δήμου είναι να αντιμετωπίσει το αυστηρό γραφειοκρατικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται και να πραγματοποιήσει στοχευμένες κινήσεις, αξιοποιώντας τις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες που διαθέτει», επεσήμανε ο Δήμαρχος, κ Πέτρος Βαφίνης. Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκε και η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλοννήσου, κυρία Ζαφειρούλα Αναγνώστου, η οποία υπερτόνισε την ανάγκη υλοποίησης πρωτότυπων ενεργειών με τη βοήθεια και τη δημιουργικότητα των συμβούλων και συντόνισε τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με τοποθετήσεις των μελών της Τουριστικής Επιτροπής και των εκπροσώπων των φορέων.