Η “HUFFINGTON POST” ΙΤΑΛΙΑΣ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΟΝΝΗΣO

Η “HUFFINGTON POST” ΙΤΑΛΙΑΣ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΟΝΝΗΣO

Οι «έξι λόγοι να επισκεφθεί κανείς την Αλόννησο και την εναλλακτική Ελλάδα» αναλύονται σε εκτενές αφιέρωμα του κορυφαίου διαδικτυακού τόπου και διεθνούς brand name της ενημέρωσης, Huffington Post Ιταλίας με 60.000.000 επισκέπτες, έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου Αλοννήσου που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στον εξωτικό παράδεισο των Σποράδων http://www.huffingtonpost.it/2017/07/19/6-ragioni-per-visitare-alonissos-e-scoprire-la-grecia-alternativ_a_23033917/?utm_hp_ref=it-homepage .

Τονίζοντας στο εγκωμιαστικό άρθρο «πως δεν έχει κανείς λόγο να φοβάται ή να αποθαρρύνεται από την έλλειψη αεροδρομίου καθώς αυτό κάνει το νησί ακόμη πιο μοναδικό», η ταξιδιωτική συντάκτρια, δείχνει εντυπωσιασμένη από το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Ευρώπης, τη σαγηνευτική Παλιά Αλόννησο που σε άλλες εποχές κρατούσε τους πειρατές μακριά, τις πανέμορφες παραλίες που «κρύβουν» ναυάγια στο βυθό τους, τα ανεξερεύνητα αρχαιολογικά ευρήματα, τις αλησμόνητες εκδρομές στη φύση και την ιδιαίτερη τοπική της κουζίνα.

«Με τη βοήθεια επιλεγμένων δημοσιογραφικών αποστολών στοχεύουμε, όχι απλά στην προβολή της Αλοννήσου αλλά στην ανάδειξη της άλλης Ελλάδας, της εναλλακτικής, που ο προορισμός μας εκφράζει σε μεγάλο βαθμό. Η απομυθοποίηση ζητημάτων, όπως η απουσία αεροδρομίου που επιχειρείται στο άρθρο, δικαιώνει την οργανωμένη προσπάθεια μας για τον εμπλουτισμό του Τουριστικού προϊόντος που επιδιώκει ο Δήμος, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και επαγγελματίες» σχολιάζει ο Δήμαρχος Αλοννήσου, κ. Πέτρος Βαφίνης. Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make.